Andra besöket

Ja, idag är det BF +6 och jag är fortfarande gravid! Jag har så ont att jag håller på att sprängas av smärta! Har legat i sängen hela dagen och andats igenom värkar! Tillslut stod jag inte ut mer och åkte in till förlossningen igen för att få lite smärtstillande tabletter! Jag fick med mig det och en sömntablett eftersom att jag är så otroligt sömnig, så snart blir det vila för min del!



På 3 dagar har jag bara öppnat mig 3 cm! Jag har inga täta värkar så att jag fick själv välja om jag skulle stanna eller åka hem! Jag tänkte att de sista 7 cm kommer nog att ta 7 dagar till och det vill jag inte spendera på ett sjukhus!

Jag har fruktansvärt ont!!

Ville bara uppdatera om vad som sker här...inget nytt med andra ord...Nu ska jag göra mig i ordning och soooova, är så utmattad av smärta!
Ha en trevlig Söndag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, vad spännande det är att kika in här!! Varje gång sidan laddas så tänker jag undra om man får se Leona idag... hmm*

Good luck tillsvidare :-)



KRAM!

2009-04-26 @ 22:15:29
Postat av: e.

finns det någon unge man väntat på så länge som Leona? Alla som följer bloggen kmr nog bli glada av att få se henne här om några dagar :D Efterlängtade Leona

2009-04-26 @ 22:28:01
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: Foroogh

Hehe håll ut sötis lilla Leona kommer nog snart :)

2009-04-26 @ 22:41:41
Postat av: mami

OOOOO qika e mamit Leona ka me na ardhë së shpejti.

Të don mami

2009-04-27 @ 08:20:11
Postat av: Anonym

Grattis :D

2009-04-27 @ 22:08:12
Postat av: Patricia

Nu har du inte uppdaterat på ett tag, du måste ha fått Leona! Hoppas!!!!

2009-04-28 @ 08:53:07
URL: http://htt://tricias.blogg.se
Postat av: Zeeta

Hej Alla!



Lilla Leona kom till världen igår! Lola uppdaterar bloggen så fort hon kommit ur sjukan.



GRATTIS GUMMAN!!!

Väntar på bilder.



Puss

2009-04-28 @ 10:24:49
URL: http://ladyzeeta.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej Lola!!(du kommer val ihag din natur-matte-data kompis Elina??)



Jag fick precis veta av Azita att du nu har fott en vacker liten Leona tjej som ar frisk och stark! GRATTIS till er bada!!! Jag hade inte ens en aning om att du var gravid- men det ar sa roligt att hora om det du!

Manga kramar och jag vantar ocksa pa foton pa den vackra Leona! xxx

2009-04-28 @ 13:24:22
Postat av: Lena

Grattis :)

2009-04-28 @ 14:09:20
Postat av: Josephine

Grattis grattis grattis till er lilla prinsessa!!! :-)

2009-04-28 @ 18:06:29
Postat av: Hallonmamma'

Åh ser att prinsessan kommit! Är dödligt nyfiken på bilder!

2009-04-29 @ 14:06:13
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0