Antistress skor av märket Reiker

Antistress skor brukar oftast användas av gamla damer, men nu har de gjort en "ungdomligare" variant i form av ballerinaskor! Jag älskar ballerinaskor, så jag funderar på att köpa dessa:

  

Eftersom mina fötter har svullnat en anning nu ska jag vänta till efter förlossningen med att köpa dem! De är så sköna och de kommer väl till användning när jag ska ut och promenera bort alla dessa extrakilon med Leona i barnvagnen!

De kostar 550kr och det är värt vart enda öre enligt min mening (jag vet att man kan hitta billiga svarta ballerinaskor överallt nuförtiden)!


Kommentarer
Postat av: Azita

Hmm de ser sköna ut faktiskt.. gillar inte balerina skor annars... undrar hur antisress funktioner egentligen funkar.. :) Let me know. Puss

Ps. jag har flyttat min blogg till ny adress. Glöm inte komentera hehehe nu förstår ja vad du menar.

PPÖÖÖÖSS

2009-04-16 @ 11:19:36
URL: http://ladyzeeta.blogg.se/
Postat av: Azita

PS. Har länkat till din blogg ;-)

2009-04-16 @ 11:20:37
URL: http://ladyzeeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0