Beräknad förlossningsdag idag

...men ingen bebis som vill titta ut nej....

Det känns lite hopplöst, men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken! Jag har provat alla tänkbara metoder för att "sätta igång" förlossningen, men inget har hjälpt än! Ett bra tecken däremot är att jag har känt lite svaga sammandragningar inatt! Jag blev glad att jag kände någonting i alla fall så att det inger mig hopp att något är på gång! Jag tror att hon kommer på slutet av veckan och idag är det max 14 dagar kvar till hon kommer, men jag kanske har det oturen att jag måste vänta i två veckor...hoppas inte!

Idag händer det inte så mycket! Alla är på jobbet så att jag får se vad jag sysselsätter mig med!

Ha en trevlig Måndag allihopa!

PS: Jag återkommer om något händer på eftermiddagen, men det tror jag faktiskt inte att det gör...men som jag tidigare har sagt...hoppet finns där hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du ska se att det kommer när du mist anar det! Glöm inte att uppdatera oss om det sätter igång! Vi är nyfikna! Kram

2009-04-20 @ 09:58:26
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0