BF +3

Inget nytt händer här, fortfarande gravid! Det tar emot att behöva skriva dessa inlägg dag in och dag ut, jag vill skriva ett inlägg där det står "nu är hon här" eller nått sånt...men hon kommer inte...

Har sovit dåligt som vanligt, men jag tar igen det på för- eller eftermiddagen när jag lägger mig igen! Även idag har jag tankarna på städning, men jag får se om jag är lat som alla andra dagar och struntar i det ändå...jag tar det som det kommer! Det känns som att jag har gott om tid till detta då Leona inte har planer på att komma än på ett tag!

Vi kanske hörs senare!

Kommentarer
Postat av: e.

Jag hjälper gärna till med städningen om du behöver hjälp :D som sagt tror jag att hon antingen kmr imorgon elr så kommer hon på lördag. SNART är hon hääär :D håller fortfarande fast vid att hon kmr på lördag! TDS

2009-04-23 @ 08:19:41
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: mami

Eleonora Leona është gati me ardh, është e mirseardhun në këtë Botë. Të dua shumë

2009-04-23 @ 10:04:18
Postat av: sadde

Hej Lola, jag har inte hunnit följa din blogg nu det sista, ser att Leona inte har kommit ännu, förstår att det är jobbigt att vänta men hon kommer nog närsomhelst...och allt kommer nog gå jätte bra. många kramar från mig.

2009-04-23 @ 19:05:10
Postat av: A

Förstår att du är trött, men snaart kommer Lilla Underbara Leona till världen,Ha lite tålamod bara !:)



Många kramar Arjeta.

2009-04-23 @ 19:11:03
Postat av: Nadja

De kommer när du minst anar det, jag hade INGA känningar innan Angelina skulle kika ut. Hade varit skit trött i 3 dagar och så 4:e dagen var jag superpigg hade massa energi och dagen därpå var jag lika trött igen och helt plötsligt kom de värkar från ingenstans. Snart är de din tur, om jag ska ge dig något tips så är de att VILA...gör de så mkt du bara kan.

2009-04-23 @ 19:34:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Patricia

Njut av den tiden du har kvar själv! Sen får du fullt upp =)

2009-04-23 @ 21:54:31
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0