BF +4

Jag tror att slemproppen håller på att komma ut i omgångar...men jag är osäker! Det har pågått sen igår! Jag har lite värk i ryggen och nedre delen av magen, men smärtan är självklart hanterbar och det kommer och går med flera timmars mellanrum! Mamma tror att jag ska föda närsomhelst nu medan Deli är skeptisk till det och tror att jag till och med kommer att behöva bli igångsatt! Vad ska jag tro...vill såklart att det ska ske så fort som möjligt!

Igår kväll blev det en hel del tårar, jag är känslig och vill inte bli uppläxad som en liten unge! Jag fattar inte när folk brusar upp i onödan och blir helt hysteriska för ingenting! Jag har det jobbigt nog både psykiskt och fysiskt just nu, behöver inte fler jobbiga moment i mitt liv! BLÄ säger jag bara!

Lönespecen kom igår...man straffas verkligen ekonomiskt för att man skaffar barn! Jag ska maila lönekontoret nu så att de kan kontrollera om de glömde lägga till några siffror i min lönespecifikation, för att det kan inte stämma...?

Jag har verkligen vänt på dygnet, är vaken på nätterna och sover på dagen! Ska tvinga mig själv ut på en pomenad idag, för att vädret ska tydligen bli fint...

Ta hand om er och jag önskar er alla en trevlig Fredag!
Tack för att ni läser min blogg och intresserar er om min graviditet, jag uppskattar det verkligen!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0