BF +5

Min slempropp går fortfarande i omgångar! Kl 16-17 igår började jag få värkar var 20 minut och de varade i ca 50-60 sek. De höll på så till kl 22, sen gick vi och la oss och de bara slutade...eller jag somnade och kände inte av dem! Jag vaknade kl 1 inatt och somnade om kl 3 och under de två timmarna hade jag bara en värk, så de slutade helt enkelt! I morse vaknade jag av en värk som kom kl 7 och under en timme nu har jag kanske känt totalt 3-4 värkar!

De är ganska glesa med andra ord och det irriterar mig att de inte blir starkare eller fler, för att nu känns det bara irriterande att gå runt och ha "onödiga" värkar som inte sätter igång förlossningen på riktigt! Idag ska vi i alla fall lägga på ett kol och bli klara med storstädningen samt handla mat så att allt är klart! Jag hoppas att något ska hända nu till helgen för att jag vill inte gå runt och känna såhär i en vecka till...risken finns tyvärr...

Ha en trevlig Lördag, jag hör såklart av mig om något nytt skulle hända under dagen :-)
Njut av vårsolen!
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0