En dag kvar till beräknad förlossning

Jag håller på att laga mat nu mitt på morgonen, nu snackar vi inte pannkakor eller så utan snarare middag...det är så konstigt, för att jag gillar inte ens att laga mat när det är eftermiddag, kväll eller någon gång på dagen! Jag lagar mat när jag måste, inte för skojs skull och jag har alltid idétorka! Jag har även gått igenom förlossningsväskan och kontrollerat så att jag har med mig allt som behövs! Finns lite till att packa för att jag planerar att stanna i BB i några dagar!

Jag vaknade tidigt som vanligt och kunde inte somna om! Blir nog trött på eftermiddagen och vilar en stund då!
Nu är det alltså en dag kvar till beräknad förlossning och inget händer! Inga värkar ingenting...livet bara fortskrider som vanligt! Tror inte att det kommer någon liten Leona till oss imorgon, men hoppet finns, dagen har bara börjat och nu väntar jag bara och hoppas att något ska hända!

Ha en trevlig Söndag mina vänner!
Kram

Kommentarer
Postat av: e.

en dag kvar oohh..

2009-04-19 @ 12:59:41
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hoppas hon tittar ut imorgon då :-D

2009-04-19 @ 19:27:25
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0