Första April

Jag har sovit i totalt 10 timmar idag!! Det var så länge sen jag sov så länge och det var såååå skönt!! Jag har nästan glömt hur det känns att vara utvilad!

Så då var det första April och förhoppningsvis den månad då jag blir mamma! Är så spänd, rädd och längtar samtidigt! I år har jag bestämt mig för att inte köra några aprilskämt med någon eftersom jag körde ett skämt som visade sig vara sanning några månader senare!

Förra året den första April smsade jag mina vänner och min familj att jag var gravid! De flesta ringde och undrade vad som pågick, jag som inte ville bli mamma någonsin!!! Jag frågade "vet ni vad det är för dag?" Då kom de på det och fattade att det var ett aprilskämt! Min familj tog det lite annorlunda! Mamma var lite chockad och sa typ aha grattis (jag hade tjatat länge om att jag aldrig ville bli mamma), min syster var helt överlycklig och gick runt och berättade för sina vänner om det glada beskedet, men den som tog det värst var min man! Han blev först jättechockad och sen när jag sa att det var ett aprilskämt så blev han jätteförbannad! Jag skrattade så jag nästan kissade på mig! Han ville dock inte prata med mig på hela dagen!

Så var försiktiga vad ni skämtar om, för att det kan visa sig vara sanning inom kort :-)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag förstår att din man blev arg. Jag tycker att det är dåligt att skämta om sånt =)

2009-04-01 @ 14:19:34
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: jenny

Ha!!



japp,,, nu skall du ju snarty kläcka.. kanske var det ett önskeskämt!

2009-04-02 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0