Ingen förlossning i sikte!

Fortfarande inga värkar, mår jättebra och det verkar inte vilja hända något med min förlossning än! Nu är det bara 15 dagar kvar eller max 30 dagar! Jag försöker "sätta igång" förlossningen med vissa metoder som exempelvis färdknäppen men änsålänge har det inte fungerat!

Idag ska jag på hem och trädgårdsmässan! Fick biljetter av min man och jag har aldrig varit där så att det ska bli kul! Jag längtar till imorgon för att jag har bokat tid för ansiktsbehandling bara för att njuta av mina sista dagar för mig själv!

Ha en trevlig Söndag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej tjejen!

Vilken fin "pyjamas" du har skaffat dig! Skönare än "bank-kläderna" förstår jag :-). Skönt att höra att du fått sova och kunnat vila ut dig lite extra nu när du inte jobbar, du ser dessutom kanonfräsch ut. Här är allt annars finnemang, vi har precis varit ute vid tomten i Sjömarken och drömt lite... Förstår din längtan-känslan till Leona för preis så kände jag idag, dock till huset ;-). Njut nu av att vara hemma och ta hand om er. Imorgon väntar jobb för oss andra! Lycka till, vi hörs!



Kram favvokollegan :-)

2009-04-05 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0