Konstig

Jag känner mig så konstig idag för att jag mår illa, är otroligt sömnig och jätteirriterad! Orkar inte med detta längre!! Det känns som att detta aldrig tar slut och nu har jag även fått en ny tid hos barnmorskan nästa vecka! Kommer Leona inte till dess så ska vi boka tid för igångsättning...

Jag är enorm nu och känner mig helt redo att gå igenom en förlossning, men jag förstår inte varför vår dotter känner för att bo så trångt i min mage, när hon har en hel säng som väntar på henne här hemma?!

Dagens mage:


Jag känner inga värkar eller sammandragningar så att en förlossning känns ganska avlägsen...Oh jag är så otålig, kommer att bli så glad när allt detta är över, när graviditeten är över och hon ligger i mina armar!

Kommentarer
Postat av: mami

Qika jeme e di që je lodh por durim se vjen dita me lind Leonën e bukur. Të don mami.

2009-04-21 @ 16:20:17
Postat av: Patricia

Hej! Vad har du för email? Vill skicka en grej till dig =) Skriv till mig på [email protected]!

2009-04-21 @ 20:42:45
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Patricia

2009-04-21 @ 20:50:59
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0