När är det min tur?

Nu är det tre dagar kvar till beräknad förlossning och jag känner INGENTING! Jag mår bra och känner inga tecken på att bebis är på gång! Jag läser olika gravidbloggar om kvinnor som har beräknad förlossning efter mig och de har redan fött eller ligger och krystar i skrivandets stund! Jag vet att jag inte ska stressa eller fixera mig på 20:de April, men jag kan inte låta bli, speciellt inte när jag läser att alla föder nu...alla förutom jag!

Ja ja, får väl gå runt och vänta på min tur...nån gång blir det min tur också, eller hur?

Vi ska till några vänner och umgås ikväll! Tror inte att det bli några fler inlägg idag om inte något jätteintressant händer ...vilket är tveksamt!

Ha en trevlig Fredag!

Kommentarer
Postat av: mami

Qika e mamit edhe ty të vjen momenti dhe na vjen Lea e bukur vetëm të kesh durim.

Të dua shumë

2009-04-17 @ 09:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0