Nytt i garderoben för Leona

Det borde bli förbjudet för mig att gå in i affärer där det säljs barnkläder! Jag vill ha ALLT och lite till! Jag kunde hejda mig några gånger i vissa affärer idag, men det var droppen på H&M, för att då var jag "tvungen" att köpa dessa godingar till henne!

Jag har ett liknande set fast det är när hon precis föds och då är det långärmat, men nu har jag köpt ett nytt set och det här är till sommaren när hon är lite större (här är bodyn, pyjamas och T-shirten kortärmat, hur gulligt som helst)
 

Jag köpte även den här fina vårjackan till henne! Den ska invigast redan när vi är på väg hem från BB :-)
 

Nu har jag ett dilemma, hur ska jag fixa i barnvagnen, vad ska hon ha i? Det ska inte vara för varmt eller för kallt...


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh va gulliga grejer! Vårjackan är jättefin och alldeles lagom till henne =) Vi funderade ett tag på att köpa just en sån men till slut blev det den rosa =D

2009-04-03 @ 08:04:54
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0