Saknar min navelpiercing!

Jag blev så ledsen när jag var tvungen att ta ut den (fjärde månaden)! Jag har alltid älskat min piercing och det är en del av min kropp så att det blev jättejobbigt när jag tog ut den...jag ville verkligen inte, men på något sätt blev jag övertalad av min omgivning! Fattar egentligen inte varför man måste ta ut den när man är gravid? Det är sååå snyggt med en piercad gravidmage!

Nu har jag jätteful navel, det ser ut som att jag har tre stycken navlar...
 

Två år sen: Här är jag hemkommen från Cypern! Go och gla'  kexchoklad!
´

Här är min piercingsamling:

Den första är favoriten!!


Dessa har jag oftast på sommaren beroende på vad jag har för bikini just då! 
   

I miss you my cute bellybuttonpiercing  ♥


Kommentarer
Postat av: e.

jäklar vad många du hade! Ska du göra hål igen efteråt?

2009-04-03 @ 15:01:40
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: Theres

tack så mycket! jag köpte storlek 50 :) även fast han är rätt stor passar det bäst, storlek 56 är lite stort och det är väl 1-2 månader tror jag? men dom växer i så snabbt. räknar med att han har 56 om 1 - 2 veckor :)



lycka till, snart är det dags!

2009-04-03 @ 15:39:28
URL: http://therestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0