Sista dagen i vecka 40

Jag är den mest otåliga människan på denna jord! Jag har inte ens gått över tiden en enda dag och jag klagar som bara den, men sån är jag!! Överdriver ibland, jag vet...

Du är på dag 280 av 280. (100%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum idag
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.

Magen just nu:

Det ser ut som att jag ska explodera närsomhelst!

Så imorgon går jag in i vecka 41, det lutar åt det hållet i alla fall! Det känns inte så uppmuntrande! Lilla Leona har tydligen bosatt sig permanent i min mage! Hon verkar trivas fin fint där inne och har inga planer på att titta ut!

Snääälla rara flicka kom ut nu, jag är tung och trött på det här och vi alla längtar efter att få träffa dig! Du är mer än välkommen till denna värld ♥


Kommentarer
Postat av: e.

OOOHHH gud vad gulligt det sista var... OOHHH lilla Leona :D TDS!

2009-04-20 @ 13:56:53
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0