Sju dagar kvar

Jag brukar uppdatera varje dag, men igår blev det inte så! Orkade inte, ville bara slappa och ta det lugnt med min man! Jag tänkte att det är bra om jag skriver ett inlägg nu för att ni kanske tror att jag håller på att föda eller är död eller vad som helst...haha! Jag tror inte ni tänker så men i alla fall...

Nu är det sju dagar kvar till beräknad förlossning och jag mår så bra, men jag vill inte må bra, jag vill känna värkar nu och föda min dotter! Jag har ingen tålamod alls! Den här kommande veckan kommer att gå sååå sakta ska ni veta, det kommer att kännas som att den aldrig tar slut, bara för att jag är så nära, sååå nära "målet" med min graviditet...att få träffa min dotter efter nio månader!

Ha en underbar Måndag
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

Snart är det dags! Spännande!

2009-04-13 @ 09:54:00
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0