Skötbord

Ett praktiskt skötbord till Leona:

 
Man kan fälla undan skötbordet och så blir det en badbalja istället, jättebra för oss som inte har så mycket utrymme längre! Lägenheten var perfekt för bara mig och Deli men nu när Leona kommer blir det lite mer trångt...vi klarar oss ett tag till i alla fall..

Jag tror inte att jag har visat barnvagnen?
Det är en Emmaljunga och vi köpte den på blocket så att sufletten är lite solblekt, men det gör inte så mycket! En vacker prinsessa kommer att ligga där och stjäla all uppmärksamhet ändå!
 
Sittdelen ligger på liggdelen så att det kanske ser lite konstigt ut på bild? Ni kommer att se mer av den här barnvagnen när jag och Lea ska ut på promenader så att jag brydde mig inte om att fotografera så noga :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0