Tjejkväll

Ikväll ska jag ut med mina tjejkompisar och äta middag! Det var så längesen jag träffade hela gänget! Ska bli riktigt kul att träffa alla! Säkert roligt för dem också att får se mig som höggravid, för att nästa gång vi träffas har jag förhoppningsvis redan blivit mamma!



Idag slutar Deli lite tidigare och det är riktigt skönt för att jag saknar honom hela tiden när han är på jobbet! Han får massor av kärlek varje dag när han kommer hem från jobbet! Jag tycker att han ska passa på att njuta för att jag kan inte garantera att det blir lika varma välkomnanden efter att vi har fått barn, haha!

Snart ska jag gå till stan och äta lunch med min älskling! Jag kommer garanterat känna förvärkar ikväll för att det gör sååå ont varje natt efter att jag har gått längre sträckor på dagen! Jag blir bara glad när smärtan kommer, för att då känns det som att förlossningen är nära och att vi snart får träffa vår efterlängtade dotter!

Ha en underbar dag allihopa!
Vi hörs, kram!

Kommentarer
Postat av: OONA

Ja eller hur :)



Nej han följer tyvärr inte med till kina :(

2009-04-09 @ 12:22:11
URL: http://oona.blogg.se/
Postat av: Foroogh

Ska bli kul o träffas ikväll pusss

2009-04-09 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0