Uttråkad? Jajamensan!

Jag följer Mariah Carey på Twitter, jättecoolt :-)
http://twitter.com/mariahcarey

Det är som en miniblogg, man skriver korta meddelanden så att alla kan följa vad man gör hela tiden! Märks det att jag är uttråkad? Haha! Nej jag ska inte börja med Twitter också, det får räcka med blogg för min del!

Nu ska jag tappa upp ett bad och bara njuta!
Sen är det dags att börja med maten, det blir pasta med ostsås idag (enkelt och gott)! Jag laddar upp med kolhydrater inför den stora utmaningen som väntar mig, det sägs att en förlossning är jämförbar med ett maratonlopp. Det slinker ner en hel del onyttigheter som choklad, chips, ostbågar osv, men vem bryr sig?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Reka

Choklad, chips, ostbågar ??? kan knappt vänta tills jag blir gravid:)

2009-04-20 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0