Cold As Ice

Nu har Leona ätit och hon är mätt och belåten! Det blir en sväng till stan och jag hoppas att vi kan träffa Deli så att jag kan äta lunch med honom. Sen måste jag handla presenter till både min bror som fyller år om två dagar och min syster som fyller år på Nobeldagen :) Sen ska jag även handla presenter till en som vi ska besöka idag. Hon har två pojkar och jag är ju inte van att köpa nått till pojkar! Vi får se vad det blir!

Orkar verkligen inte gå ut i det här kalla vädret, men jag måste, både för min och Leonas skull.
Vi hörs,
Hugs

Kommentarer
Postat av: donna

Sjukt kallt idag men de va lite värre igår :(

2009-12-03 @ 12:58:12
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: syrran

men du ska inte köpa något till mig juuuuu... snälla jag ber dig! TDS

2009-12-03 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0