Fotoalbum

Det är ett erbjudande på fujidirekt (fram till mitten av December tror jag) att framkalla 100 st bilder gratis, man betalar bara portot på 29kr. Jag skickade iväg 100st bilder på Leona i Tisdags och idag fick jag hem dem. Oooh min lilla tjej är sååå vacker! Nu har jag lagt in alla hennes bilder i ett av hennes fotoalbum och det blev så fint. Jag älskar att sitta och titta på gamla kort då och då. Bröllopsalbumet är ett av mina favoriter :)

Jag är i alla fall nöjd med kvaliteten, till skillnad från extrafilm som va såååå dåligt!
Passa på och framkalla dina favoritbilder så länge erbjudandet gäller, det är mycker mer personligt att sitta med ett fotoalbum i knät och bara njuta!

Ha en underbar Fredag!
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0