I <3 Fridays

Idag ska vi köpa en resesäng till Leona för att vi åker till Trollhättan hos Delis familj imorgon! Förut brukade vi lägga henne i liggdelen i sin vagn, men nu har vi plockat bort den för att hon har blivit stor. Det som är bra med resesängen är att hon kan ha det som en lekhage med massor av leksaker där i så blir hon inte uttråkad därborta! När Deli slutar jobba åker jag och hämta honom så att vi kan åka till Knalleland direkt.

Senare blir det Fredagsmys vilket innebär att vi totalslappar och jag går kanske en liten sväng till mami, därefter äter vi lite lasagne som blev kvar från igår och kanske tittar på Idol eller nån film :) Jag älskar Fredagar för att då kan man verkligen slappa med gott samvete, hela familjen. Sen kan man sova hur länge man vill nästa dag, hela familjen! Imorgon måste vi dock skippa det där sova hur länge vi vill, för att vi måste börja åka ganska tidigt till Thn så att vi hinner dit medan det är någorlunda ljust ute.

Jag måste börja packa lite smått under dagen så att jag inte glömmer nått viktigt hemma, Leonas saker såklart!Jag gillar inte att åka bort nu när jag har barn, bara för att man måste tänka på tusen grejer att ha med sig och har man glömt nått hemma så blir det så jobbigt för både mig och Leona... Men det ska ändå gå bra, om jag bara planerar i god tid vad jag ska ha med mig och ställer fram det så att det är synligt tills imorgon :) Den här gången tar vi med oss massor av leksaker till sötnosen, det gjorde vi inte förra gången och det var inte så bra...

Ha en underbar Fredag!
Hugs

Kommentarer
Postat av: Gulle

Trevlig resa!

2009-12-04 @ 10:58:28
URL: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0