Maten är klar

Så, nu är lasagnen klar och jag väntar på att Deli ska komma hem så att vi kan äta! Leona blev gnällig under tiden jag lagade maten så att jag la henne i sin säng och gav henne nappen och hon somnade direkt! Skönt måste jag säga! När vi har ätit klart ska jag göra mig i ordning sen åker vi.

Jag har fått i uppgift av min pt att skriva upp exakt allt jag äter och dricker under en vecka! Sen ska han få listan och göra upp ett kostprogram till mig. Jag vill ha det så för annars är all min träning förgäves i och med att jag äter så onyttigt. Jag kollade på listan idag och det är katastrofalt vad oregelbundet jag äter och dricker. Det kommer att bli ändrig på det när jag får lite hjälp på traven :)

När jag var uppe med Leona inatt så åt jag en halv chipspåse själv, tröståt kan man säga! Jag var så trött och ledsen att det kändes som att chipsen skulle göra saken bättre, men icke!! Jag måste tala om för er att jag är beroende av chips och pasta!! Listan skulle jag börja skriva från och med idag, så att den halva chipspåsen räknas inte hahaha.

Såhär god lasagne har jag lagat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0