Ny trend

Det har blivit en ny trend här hemma att somna kl två på natten. Leona har satt den trenden och hon insisterar att hålla fast vid den! Jag är dödstrött och nu somnade min lilla sötnos så att jag ska också ta en lite tupplur. Kl 19 ska jag till gymmet och träffa min pt och träna bort lite kalorier, det är välbehövligt. Jag är så otroligt slarvig med maten så träningen kommer inte att ge mig snabba resultat, men jag tag en dag i taget. Jag kan inte ändra mina kostvanor på en gång...

Mitt mål är att gå ner 10kg till sommaren, men jag kan bara önska mig själv lycka till och säga...DREAM ON DREAMER :)

Ha en underbar Onsdag
Hugs

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Klart du kan klara det om du vill! Du tränar ju en massor och verkar ha motivation till det. :) Jag tror att du lätt kan gå ner 10 kg till sommaren!

2009-12-03 @ 08:51:23
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0