Oförändrad

Jag var hos optikern och min syn är oförändrad sen sist. Bra för att jag trodde att jag hade fått sämre syn nu, men det är bara att ögonen torkar mer efter graviditeten talade hon om för mig. Jag ska prova ett par linser som är lite "blötare" hehe, och sen ska jag bestämma mig om jag ska ha dem jag har nu eller de nya...

Det var kaos när jag skulle dit! Jag var rädd att bli försenad så att jag fick stressa med att ta på Leona, fixa vagnen, in med Leona och vagnen i bilen, köra försiktigt för att det var massor av snö och trafik. Väl framme hittade jag ingen parkering för att hela Borås är ute i Knalleland. När jag väl hittade en kass parkeringsplats så var jag rädd för att få böter, ut med vagnen och då började det snöa som aldrig förr. Medan jag tog ut Leona från bilbarnstolen då var vagnen full med snö. Kaos kaos. Jag gick med vagnen som en galning och tillslut var jag framme i tid! Puuuh, det var hektiskt!

Påväg tillbaka så hade jag lite problem att ta ut bilen från parkeringsplatsen för att det var så trångt, men jag lyckades komma ut utan en repa och utan böter :) Nu är jag hemma! Om två timmar ska jag till gymmet och jag är så nervös inför att möta min pt :(

So long my friend,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0