Svarta stuprörsjeans

Jag köpte ett par svarta stuprörsjeans igår, Crocker. Jag har alla mina jeans uppe på vinden och de kan jag ju inte dra upp blixtlåset på. Nu vet jag varför, det beror på att de är 28". Jag gick till JC och sa till expediteten att jag inte vet vad jag har för storlek nu efter graviditeten. Hon bara ögade snabbt på min kropp och sa, du har stl 30" i jeans, och hon hade rätt :) Det är underbart att äntligen veta min egen storlek!

Så skönt att slippa mammajeansen! De sitter löst och faller ner hela tiden för att de är inte så lämpliga för icke gravida. När man är gravid så håller magen uppe jeansen.

Jag är jättenöjd med köpet! De är lite låga och jag måste ha skärp för att hålla dem på plats, annars går dem ner när jag böjer mig. Dessa köpte jag på ordinariepris 399:- billigt och bra!

OBS! Färgen på jeansen är svart inte gråvitprickig eller vad det nu ser ut som på bilden :)
  



Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Snygga!!

2009-12-28 @ 12:05:37
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0