Tisdag

Nu sover Leona! Hennes sömn har börjat stabilisera sig litegrann *peppar peppar ta i trä* och hon somnade kl 22,15 i förrigår och kl 23 i går. Vi får se när hon somnar inatt! Det är så skönt när hon somnar så tidigt för att då kan jag också sova ut och vara piggare under dagen. När hon sover passar jag på att äta lunch, som jag ska göra nu. Det blir oftast rester från gårdagens middag eftersom jag är för lat att laga riktig mat till mig själv och jag småätande under dagen fram till Deli kommer hem och vi äter riktig middag. All det här småätande under dagen och nätterna jag är uppe med Leona har ju resulterat i viktuppgång.

Idag ska jag träffa min pt. Jag skäms så otroligt mycket för att han kommer att be mig ställa mig på vågen och ta fram måttbandet. Jag har ju gått upp sen sist vi träffades!! Han kommer nog att bli trött på mig och säga "Jag vill inte jobba med dig mer, du är för oseriös och odiciplinerad!". Han kommer även att fråga mig hur ofta jag har tränat sen vi träffades sist och jag vill inte ljuga...vågen och måttbandet avslöjar hurvida jag har tränat eller ej! Fan fan fan!!

Ta hand om er,
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0