Träning- seg takt

Jag var sååå trött och först ville jag inte, men då smsade min bror och undrade när vi skulle åka till gymmet. Jag kunde inte säga nej till honom den här gången också, eftersom jag struntade i träningen i Söndags, så att jag gjorde mig klar och åkte iväg! Jag kan inte påstå att jag tränade effektivt. Jag gick på löpbandet i 15 min, i ganska seg takt, cyklade 10 min i seg takt och gjorde 50 situps, sen var jag klar!

När jag kom hem tog jag på mig bikini och bad Deli ta kort på mig så att jag kunde jämföra nu och senare när jag eventuellt går ner i vikt :) OH MY GOD säger jag bara!!


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Man kan ju inte alltid vara på topp och på bra humör för att träna :P

2009-12-10 @ 14:05:31
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0