Vår date 23/12 2009

Nu har jag lite tid över. Deli har åkt till flygplatsen för att köra min mamma och mina bröder eftersom de åker till London över nyår! Så kul för dem! Leona sover men hon kommer nog att vakna snart och hålla oss uppe hela natten. Vi har varit vakna mellan kl 1-3 varje natt nu när Deli är ledig.

Jag har inte hunnit skriva om vår date som ägde rum i Onsdags. Det var underbart! Filmen var jättebra och det var så coolt med 3D. Vi blev så trötta efter filmen för att det kändes som att man var med, att man krigade och sprang och flög och allt vad dem nu höll på med. Vi tyckte att den var jättebra! Absolut sevärd mest pga av de coola effekterna.

   

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Underbart! :D vad handlade filmen om ? Är den inte tecknad?

2009-12-27 @ 15:18:53
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0