Äntligen Fredag

Idag är det Fredag och det är sååå underbart! Jag ska till barnmorskan idag så vi får se hur Lea har det...bra hoppas jag! Nu är sparkarna hårda och man kan känna vissa kroppsdelar, men jag vet inte hur hon ligger eller vad det är som sticker ut! Ska höra med bm om hon kan känna och tala om hur Lea ligger! Ska även bombardera henne med massa frågor om alla mina besvär. Hon kommer säkert att säga att allt är normalt som vanligt!

Ikväll kommer några vänner till oss, det var länge sen vi träffades. Senast var det när vi var hos dem efter att hon hade fött sin andra son (december)! Hon har inte sett mig såhär stor så hon kommer säkert tycka att jag är jättetjock!

Tyvärr gick jag inte till min familj igår heller...jag som skulle göra det....Det blir nog inte av ikväll heller för att jag har planerat att lägga mig en stund efter jobbet, sen börjar tvättiden och sen kommer våra vänner! Man har massor med planer, men sen kommer man hem stendöd och glömmer allt!

Lägger in ett inlägg på vad jag har på mig idag när jag kommer hem!
Ha en underbar Fredag!


Kommentarer
Postat av: Elin

härligt med fredagar =)

2009-02-26 @ 18:21:57
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0