En sak kvar att göra idag

Snart är alla måsten för dagen avklarade! Tvätten är vikt, jag har varit på läkarbesök och nu måste jag egentligen bara åka och handla för att jag ska laga mat! Jag hatar att laga mat, men jag älskar att äta!

Tur att jag inte hade ihjäl någon eller mig själv i trafiken idag! Jag letade efter parkering som en galning och bröt alla regler man kan bryta i ett parkeringshus...till slut hittade jag ändå ingen parkering där inne! Fick parkera precis utanför lasarettet, jag hade sån tur för det fanns bara EN parkering kvar som typ väntade på mig, haha! Jag fick stressa upp till sjukhuset i alla fall! Jag blev klar hos läkaren på 15 sekunder...

Som sagt, nu är det är maten som ska inhandlas och lagas, men jag har idétorka som vanligt...
Jag ser jättesliten ut idag, ska försöka lägga mig lite tidigare för att imorgon jobbar jag kl 9-19! Låååång dag, men sen är jag ledig på Fredag så att det är värt det!

Kram på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0