Fest

Igår var min man, jag, min kusin med fru, mamma och syster på albansk fest i Borås! Det var jättekul! Det roligaste var att se så många tjejerkompisar som jag inte har sett på länge! Alla var så fina! Många har hört att jag är gravid men har inte sett min stora mage så de blev förvånade att jag har blivit så stor! Ja nu växer min mage så mycket att jag knappt hinner med! På tisdag går jag in i åttonde månade...skiiiit!! Det är mycket!!

Lite bilder från kvällen:

Såhär såg jag ut!


Min vackra mamma, min stilige make och jag (med Lea i magen, hehe)


Min söta syster med sitt fina lockiga hår och coola stil, mamma och jag!

När klockan närmade sig tolv gav min kropp upp, jag blev så otoligt trött! Jag stod ut till kl ett men sen fick det räcka, jag kunde inte hålla ögonen öppna mer! Nu har jag i alla fall sovit ut vilket är väldigt skönt, därför ÄLSKAR jag helger!

Ha en underbar Söndag!
Kram på Er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: sadde

hade du det kul på festen? Det var roligt att träffa dig och se hur stor magen har blivit. Vi träffas ju inte så ofta. kram

2009-02-22 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0