Filmkväll

När jag kom hem från jobbet idag slängde jag mig i sängen och vilade ett par timmar! Det var jätteskönt! Sen gick jag över till mamma och hämtade lasagne som hon hade lagat :-) Min man och jag åt och sen tittade vi på Yes-man med Jim Carrey, den var helt OK!

För någon dag sedan såg vi Slumdog Millionaire och den var jättebra tyckte vi!! Mycket äkta + romantisk film ♥
På något sätt påminde huvudrollsinnehavaren mig om min man.

Imorgon har jag ledigt och det känns så härligt! Jag ska sova ut, besöka läkare och tvätta! Jag kanske till och med hinner gå ut och äta lunch med min älskling! Nu blev det lite väl fullbokad Onsdag, men framöver ska jag inte boka in så mycket i mina lediga dagar! Kommande Fredag är helt blank i kalendern och då tror jag att jag ska sova heeeeeeela dagen! Jag vet att det blir mycket snack om att sova sova sova! De på jobbet är så trötta på mitt sova-tjafs, men jag lider av sömnbrist och jag går och dagdrömmer om att sova hela tiden!

Ha en trevlig Tisdag!
Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Boken va bättre tyckte jag =)

2009-02-25 @ 08:18:38
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0