Hjälpmanual till bloggen

Hej mina kära läsare!

Jag brukar fråga mina vänner om de har läst min blogg och vissa svarar "ja" medan andra svarar "ska titta in lite senare"! Jag har ingen koll på hur många av mina vänner som "tittar in" men jag vill tro att en hel del gör det :-)

Jag har i alla fall märkt en sak, många av mina vänner är ovana bloggläsare så jag ska hjälpa er på traven! Själv har jag läst en heeel del bloggar sen många år tillbaka :-)

Först och främst, det senaste inlägget syns längst upp, ju äldre inlägg desto mer får ni scrolla ner!
Vill ni t.ex se hela Februari månads inlägg ska ni titta till vänster under Arkiv och klicka på Februari 2009 och där ligger allt jag har skrivit under Februari! Sen blir det samma sak med Mars, April osv!

Jag har även delat upp min blogg i fem Kategorier som ni också hittar på vänster sida:
Allmänt- exakt som det låter, skriver om allmänna saker
Gravid- skriver om min graviditet och lägger upp bilder på magen osv
Leas stil- saker vi har köpt till henne och senare kommer det finnas bilder på det hon har på sig osv.
Min stil- lägger upp bilder på det jag har på mig
Äktenskap- skriver om mitt förhållande osv

Jag brukar lägga upp mina bilder i miniatyrer vilket innebär att om ni vill att bilden ska bli större, så ska ni klicka på bilden och voila, så kan man se det i större storlek! Smart va?


Tveka inte att fråga mig om ni undrar något!
Meningen med det här inlägget är inte att dumförklara någon utan mer som en guide så att ni tycker att det är roligare och enklare att läsa min blogg! Ju fler som läser min blogg, desto mer motivation och inspiration får jag att fortsätta skriva!

Kram på Er och trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Nilgun

Hej Lola!

Ville bara säga att jag läser din blogg :)

2009-02-21 @ 16:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0