Hur ser du ut, Leona?

Jag tänker mycket på hur vår dotter kommer att ser ut, vem kommer hon att likna mest, mig eller maken? Jag var väldigt söt när jag var liten, om man får säga så själv! Jag var väldigt kärleksfull och snäll mot alla, så jag var älskad av alla runt om kring mig!

Hur hon än ser ut så kommer hon att vara den vackraste och sötaste i hela världen för mig och min man, för att hon kommer att vara en kombination av två personer som älskar varandra mest av allt!


Nyfödd Lola som badas av mamma!

  
Jag var alltid klädd så fint när jag var liten! Första bilden är jag pink lady och andra bilden är jag "rödluvan"! På den tredje bilden är jag nyduschad och iklädd i pyjamas. Mamma säger att jag alltid var så glad som barn!

 
Kolla in rosetten i mitt lockiga hår på först bilden! Leker med mina favoritleksaker som jag fortfarande minns :-)
Lite äldre på den andra bilden och där leker jag med en gitarr! Jag minns att jag hade en egen som var mindre! Musikalisk redan då ser ni, hehe!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jättefina bilder =) Ja man undrade mycket hur ens barn skulle se ut.... en blandning mellan två personer. Elina va väldigt lik mig i början nu är det mest pappa Ricky =) Nu undrar vi hur en kille kommer se ut av en balndning av oss två...spännande!

2009-02-15 @ 19:18:36
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0