Ingen klagkärring idag :-)

Idag är jag inte lika hopplöst trött som igår! Jag har klarat mig rätt bra idag tycker jag! Det beror nog på att jag vilade 3h efter jobbet igår så när jag vaknade fyra inatt så hade jag ändå 3h "extra"  i min sömnbank :-) Jag ska försöka anamma den här metoden framöver så att jag inte behöver skriva "klagkärring" inlägg (lika ofta) haha! Igår var jag inte rolig att vara med, jag var bara sur och butter hela tiden...blä för sådana dagar!

Yeay för sådana dagar som idag! Ska försöka besöka min familj för att jag har inte varit hos dem på fleeeera dagar, fast de bor över gatan! Jag ska lägga mig tidigare idag, för att jag jobbar en timme tidigare imorgon, men det är härligt för att imorgon är det Fredag!!

Lägger upp en bild på dagens kläder sen! Alla på jobbet kallar mig tjockis (beror mycket på kläderna)...det är inte kul kan jag säga!

Kram på Er mina kära läsare (ni är några stycken men inte alls så många som jag skulle vilja, men det kommer väl...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0