Jag blir så förbannad!!

Jag såg den här bilden och jag blir så förbannad och arg och ledsen och allt på en gång!!!

 

Män som misshandlar kvinnor är de värsta människorna här på jorden! Jag har ingen som helst respekt för en man som höjer sin hand mot en kvinna! Jag STRUNTAR i hur ledsna de är efteråt och att "de inte menade det" och allt sånt tjafs! Har en man EN gång slagit en kvinna så kommer han ALLTID att göra det!! Det är ingen tvekan om saken!

Sen tycker jag synd om de misshandlade kvinnor som är rädda, dumma, kalla det vad du vill, och inte vågar eller vill skilja sig från den mannen som misshandlar dem! Jag vet att ingen kvinna vill bli förolämpad och slagen av sin man och jag tycker så synd om den kvinna som har haft missödet att träffa ett sådant avskum och i värsta fall gifta sig med dem!!!



Här har ni bild på henne och hennes fd idiot pojkvän!!
Blir så äcklad av hela händelsen!!

Ni kvinnor som är/har blivit misshandlade av era pojkvänner/sambo/män ni är mycket bättre människor än vad dem är, ni är värda så mycket mer, det ska ni veta!! En man har ALDRIG en anledning att slå dig, oavsätt vad du har "sagt" eller gjort! Låt honom inte få dig att tro det!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0