Graviditetssymptom eller sjukdom?

Jag mår så dåligt idag! Mina ögon är helt blodsprängda av trötthet, ryggont, värk i fötterna och illamående, allt samtidigt!!

Som jag tidigare har nämnt har jag stora sömnproblem nu under sista delen av graviditeten. Jag tror inte att jag har sovit en hel natt på minst en månad! Nu orkar inte min kropp med sömnlöshet mer! I början av graviditeten sov jag 12h i sträck och det var sååå skönt, trodde att det alltid skulle vara så, men icke! Jag får dåligt samvete om jag stannar hemma, för att allt detta är typiska graviditetssymptom och graviditet räknas inte som sjukdom! Men problemet är att jag inte längre vet om jag är sjuk eller om det beror på graviditeten, jag vet bara att jag mår skit!

Jag ska hem efter jobbet och soooova! Får se om det blir bättre imorgon, då jobbar jag kl 9-19!
Ha en trevlig Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0