Klagkärring

Jag vet inte hur kul det är för er att läsa om mina problem hela tiden men jag måste för det är så jag mår just nu, skit!! Jag är ständigt trött, har ingen ork och motivation kvar längre. Jag håller på att bli dum av sömnbrist och humöret är inte som det ska! När jag kom hem "vilade" jag i 3h! Det behövdes verkligen!

Det värsta är att alla på jobbet säger "det är bäst att du vänjer dig för att såhär kommer det att vara under hela tiden du ammar!" Oh shit tänker jag....hur ska jag klara av det? Jag mår ju fysiskt illa av sömnbristen, hur ska jag då klara av att ta hand om ett barn när jag inte orkar hålla mig upprätt ens...

Jag kan uppriktigt säga att jag INTE tycker om att vara gravid. Jag känner mig så oattaktiv, så tjock, så dum, så....blä! I vissa bloggar kan man läsa hur vissa blivande mammor njuter och tycker att hela världen är underbar och de själva ser överlyckliga ut....för mig är det helt tvärtom!!

Nu har jag klagat tillräckligt!
Ha en trevlig Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men hur många av dem där mammaorna förskönar inte det hela då? Tycker om att läsa om någon som iaf säger som det är. att det inte bara är sååå underbart att vara gravid hela tiden;) hihih

2009-02-23 @ 11:39:25
URL: http://linabullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0