Nytt arbetsschema

Ni anar inte hur länge jag har gått och längtat efter det här! Mitt nya arbetsschema som innebär att jag jobbar 50% dvs jag jobbar Måndag. Tisdag, Torsdag och är ledig Onsdagar och Fredagar! Innan jobbade jag så långa dagar och blev mycket trött eftersom jag sov så dåligt på nätterna! Nu kan jag i alla fall ta igen det under fyra dagar i veckan :-) Jag kommer bara att sova hela tiden, haha!

Jag börjar ta föräldrarpenning från och med nu så att jag kan varva ner och bara njuta av att vara för mig själv, för när Leona kommer så har jag förstått att det inte kommer att bli så, enligt andra mammor! Nu börjar det närma sig med stormsteg, det är "bara" sju veckor kvar!! Jag är så rädd för vad som väntar! Kommer jag att klara av förlossningen, kommer jag att bli en bra mamma och massor av andra tankar far runt i huvudet! Puh!! Nu vill jag inte tänka på det, ska bara försöka tänka på det positiva så som att våren är påväg till oss, skönt!

Trevlig Måndag!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi är typ lika långt gångna, enligt RUL så är BF 23 april men enligt sista mens och UL nr 2 som jag gjorde för två veckor sen så är BF 16 april =)



Har precis samma tankar som dig, du kan kika på min bebisblogg om du vill: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis

2009-02-23 @ 15:16:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Patricia

Du kommer att klara av ALLt kanonbra! Skönt att inte jobba så mycket!

2009-02-23 @ 22:17:28
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0