Sömnproblem

God morgon...eller?

Jag har grova och seriösa sömnproblem!! Jag håller på att bli galen....jag har inte sovit en hel natt på flera månader, det är samma visa varje dag, vakna tre på morgonen och somna om sju!! Det är inte så lätt att ha den här dygnsrytmen när man ska upp och jobba på vardagar, och då är jag helt bedövad och känner mig förlamande trött på jobbet. Jag förstår inte hur min kropp kan fungera och står ut med så lite sömn, men är man gravid så skylls allt på det...

Inatt var inget undantag, så jag vred och vände mig tills jag tillslut somnade och för en halvtimme sen vaknde jag...fortfarande trött, men OH SÅ SKÖNT MED HELG :-)

Nu ska jag klura ut vad som blir mitt nästa inlägg, för jag måste erkänna att man blir lite smått beroende av det här med bloggande. Man förstår egentligen inte att hela världen kan läsa om ens liv, men samtidigt är det lite spännande att man kan nå ut så många...haha jag låter som om det är så många som läser....det är nog ett tag kvar...

Jag har så många idéer på vad jag ska skriva om men risken är att jag skriver allt jag kommer på nu och uppdaterar inte på flera veckor sen, och sådana bloggar är tråkiga måste jag erkänna.



Njut av söndagen för redan imorgon kommer måndagen med alla måsten!

Kommentarer
Postat av: Ardiana

Otroligt söt blogg Lola :) haha den här läggs till på listan nu ;)



Kram Ardiana

2009-02-08 @ 11:43:06
Postat av: naddie.

tack :D jadu, namnet lär nog velas fram och tillbaka lite till..



vi har inte spikat 1 än... vi går runt 5 stycken.



får helt enkelt se vad hon passar som på bb.



kram

2009-02-08 @ 12:08:09
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättesöt blogg!

Ha en skön söndag

2009-02-08 @ 12:33:11
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: e.

gud vad roligt att du fått så många kommentarer så snabbt :) jag gillar texten du bytt till och sättet du skriver :D puss moter <3

2009-02-08 @ 13:01:09
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha en bra söndags kväll :)

2009-02-08 @ 19:12:35
URL: http://stylebyrashid.blogg.se/
Postat av: Patricia

Åh vilken fin blogg du har =) Förresten så heter min bebis snuttefilt för Leona =) Hon ÄLSKAR låten med Leona- Better in time. Iallafall jättefint namn tycker jag. Ska börja pronumerera på din blogg. Älskar att läsa bloggar om gravida =) Jag fick min lillatjej för 4 månader sen men är redan sugen på en till, så vem vet!

2009-02-08 @ 19:52:16
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0