Tråkiga inlägg?

Min syster kommenterade att jag bara skriver att jag sover hela tiden, haha! Men det känns inte som att det händer så mycket mer i mitt liv just nu! Jag jobbar, äter, sover, vaknar och sover igen! Så är det varje dag, hela tiden! Inget mer spännande än så! Tyvärr!

Jag uppdaterar ofta för mina läsare, men tänker inte på att det kan bli lite tråkigt att läsa om mina sömnproblem och att jag sover hela tiden och bla bla bla. Kanske ska uppdatera mer sällan, när något verkligen händer....men då blir det att jag uppdaterar väldigt sällan!

Vad tycker ni??
Lägg gärna en kommentar så jag vet vad ni skulle vilja läsa om eller INTE läsa om :-)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fortsätt så som du har gjort!

2009-02-27 @ 21:36:02
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: OONA

Personliga bilder är alltid kul :)

2009-02-28 @ 09:57:15
URL: http://oona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0