Tulpaner från maken

Jag fick tulpaner från maken i Onsdags men har inte lagt upp dem i bloggen än! Jag har dessvärre inte heller lagt in dem i vatten förrän idag...Jag är sååå dåligt att ta hand om blommor! Det värsta man kan ge mig i present är blommor och det trodde jag att maken visste, men det är tanken som räknas! Tack älskling ♥


De är halvdöda då de har levt utan vatten i flera dagar...

Ni som kommer och besöker mig när Lea har kommit till världen och ni tar med blommor som present, då vet jag att ni inte läser bloggen, haha.

Kommentarer
Postat av: e.

HAHAHAHA jag skrattar nu. Helt döda hahahahaha

2009-02-22 @ 22:27:32
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: Ardiana

Hhahahhaha... japp!

2009-02-23 @ 22:52:51
Postat av: Azita

Hahahhah Ok funkar plast blommor?? :)

2009-02-23 @ 23:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0