Vaken

Nu gav jag upp! Kunde inte ligga och vrida och vända mig i sängen hur länge som helst! Jag stör nog älsklingen ganska mycket när jag håller på så...stackarn, han har ju jobb och ska upp snart! Men det kommer nog att bli värre och värre med tiden och sen när Leona kommer så blir han störd av hennes skrik och gråt...men egentligen är det mest synd om mig som måste leva med det här varje dag! 

Jag kunde som sagt inte uppdatera igår i och med att jag jobbade länge, sen när jag kom hem var jag för seg för att blogga. Jag la mig på soffan och slumrade till vid tio, sen förflyttade jag mig till sängen vid elva, sov till 3 och nu sitter jag här som en idiot och skriver ett inlägg när alla andra sover!

Igår åt vi på Spice n' Rice, mmm så gott det var! Jag åt stekta nudlar med kycklig, räkor och jordnötter! Idag ska vi också äta ute! Jag passar på att göra allt nu medan jag fortfarande bara har mig själv att tänka på! Ska bara äta, sova och njuta så ofta jag kan tills dagen då Lea väljer att komma till oss, sen blir det stopp med allt ett tag! Sen blir hon prio nummer ett för resten av mitt liv!

Haha man skriver så dumma och konstiga saker när man vaknar mitt på natten och bestämmer sig för att blogga! Jag vet inte om nått av det jag skrev har någon röd tråd eller låter vettigt på något sätt! Jag hade gärna fortsatt skriva i evigheter, men hur roligt är det för Er att läsa en roman egentligen? En blogg ska vara enkel, rolig och massor med bilder tycker jag personligen...så här bjuder jag på en bild som egentligen inte har något med inlägget att göra, haha!


Gammalt kort! Min man höll på att fixa och trixa med sin mobil och detta blev resultatet, haha!

Vi hörs senare mina vänner!
Kram på Er sålänge!

Kommentarer
Postat av: e.

HAHAHA du ser drogad ut på bilden.. Jag undrar hur den ser ut utan mustachen och hornen? haha

2009-02-27 @ 08:45:05
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0