Eksem och extremt trött

Min  lilla tjej har fått eksem av sina hormonplitor. Finnarna har börjat torka och idag rekomenderade bm på bvc att jag skulle använda Mildison på hennes kinder, det är en mild kortison som just är till för eksem och dyligt. Nu ska jag hålla på och smörja in henne morgon och kväll i en vecka och hoppas att det försvinner, annars får vi se om detta beror på att min mjölk är för "stark". Hon har varit lite mer gnällig än vanligt i några dagar nu och jag vet inte varför? En sak vet jag i alla fall, hon sover otroligt dåligt sen några dagar tillbaka! Sover inte sin nattsömn förrän efter klockan 2 varje natt! Jag håller på att dö av sömnbrist!!

Deli tittade till Leona i några timmar så att jag kunde vila för att jag var helt slut av trötthet! Nu sover Deli och jag tittar till henne. Har matat och bytt henne och nu vilar hon igen! Bara en tidsfråga innan hon vaknar känns det som...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0