Gråtperiod

Min lilla Leona har en period då hon bara gråter och är otröstlig! Det är mellan klockan 19-23,30! Under den perioden hjälper det inte att amma, vagga, sjunga, byta blöja...inget, för hon vill bara gnälla och gråta då. Det brukar vara jobbigt men sen när hon somnar så vaknar hon endast för att äta på nätterna!


Här var hon fem dagar gammal

Hon brukar lugna ner sig i högst en kvart och sen börjar hon igen...så nu är hon lugn och jag tänkte passa på och uppdatera er lite om vad som händer och sker här. Inget speciellt idag, vi har gjort vår medborgliga plikt och röstat, sen har vi inte hittat på så mycket! Deli har åkt iväg med sina kompisar på bio för att se Terminator Salvation. Nästa gång är det hans tur att ta hand om Leona och då ska jag passa på och gå på en välbehövlig massag...jag ääääääälskar massage!

Nu har hon vaknat igen och gråter!
Vi hörs!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0