Min dotter

Se så fridfullt hon sover! Då och då kommer det ett litet suck från henne, sötnosen! Undrar vad hon drömmer?

Jag vågade inte störa henne med blixten, så det blev ett ganska mörkt kort.

I förrigår natt hände något med hennes andning för att hon låg på rygg och jag bara hoppade från sängen och vände på henne så att hon kunde andas ut! Igår höll jag på att dammsuga och hörde att hon hostade kraftigt och då såg jag att hon hade kräkts och höll på att kvävas! Det var så hemskt, kändes som att jag skulle förlora henne! Nu kan jag inte sova mer, jag hoppar till för minsta lilla ljud och jag är ständigt orolig! Jag vill bara vaka över henne hela natten så att inget  händer min lilla ängel! Jag älskar henne över allt annat, hon är mitt allt!

Min kärlek till min dotter växer starkare och starkare för varje sekund! Jag kan inte andas utan henne, jag kan inte leva utan henne, hon är meningen med livet för mig!

Leona, të don mami më së shumti në botë!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Usch. Vet exakt hur det känns! Jag fasade inför att gå och lägga mej varje natt! Och kollade ständigt till henne att hon andades. Jag har hört talas om en slags manick som man har brevid bebisen. SLutar bebisen andas så piper manicken så att föräldrarna vaknar. Kayleen är över 7 månader nu så risken för spädbarns död har ju minskat. Men om jag någonsin skaffar ännu ett barn så skall jag köpa en sådan.

Rekommenderar dej att köpa en sådan så slipper du vara orolig! :)

kram

2009-06-18 @ 14:51:52
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Shririn

har läst din blogg ganska länge nu, gillar den verkligen :D det skulle vara intressant att höra om när du och din man träffades,hur det var och hur er relation har utvecklats fram tils idag (att få barn måste vara ganska omväldigande för relationen? :D?) ni är så fina ihop! ha en fin kväll, mvh shirin

2009-06-18 @ 21:47:51
Postat av: Farbror A

Hej shmeki vogel! Saknar dig och din fina skratt som du gör ibland. Vi ses. DU är bäst!

2009-08-29 @ 04:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0