Mjölkstockningen är borta

Jag var på kontoll för mjölkstockning idag och det ser ut som att knölen är helt borta, skönt!

Ni har inte fått se bild på mig på länge i bloggen...ni kanske inte har tänkt på det? Jag bjuder på en bild här :)


Jag har klippt mig som ni ser...

Igår var jag på ICA och handlade helt själv! Försökte skynda mig hem till min lilla böna, men det tog ändå så lång tid! Gissa om hon var hungrig när jag kom hem? Vädret är dåligt så att jag och Leona håller oss inne idag! Vi ska försöka vila så gott vi kan! Ångrar att jag var ute med henne på Almenäs i förrigår, hon har fått massa små finnar på kinderna. Jag vet inte om det beror på när någon pussar henne eller om det berodde på värmen... Ingen förutom mamma och pappa får pussa lilla ängeln mer! Våra äckliga salivbakterier får hon lära sig leva med i alla fall!

Ta hand om er!
Kram

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det kanske är hormonplitor hon har fått i ansiktet. Elina fick jättemycket i ansiktet och sen även lite på kroppen. Det ser precis ut som finnar =)

2009-06-03 @ 11:29:30
URL: http://htt://tricias.blogg.se
Postat av: azita

vad fin du va i det nya håret gumman! :)

2009-06-03 @ 16:37:36
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Sådan "finnar" brukar typ alla barn få. Det har något med hormonerna att göra och är alltså helt ofarligt! :) Skönt att mjölkstockningen är under kontroll!

2009-06-03 @ 19:15:38
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Har inte kollat din blogg på länge men ser att din lilla flicka har kommit! Grattis!!! =)



Förstår att det kan vara jobbigt med för mycket mjölk också. Att ha för lite knäcker en helt kan jag säga. Man känner sig helt värdelös som mamma, som inte kan ge sitt barn mat utan måste gå och köpa det. Men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång... ;)

2009-06-03 @ 21:53:13
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: mami

Bukuroshja jeme. Të don mami shumë

2009-06-04 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0