Orka?

Vart jag än vänder mig hemma så ser det inte bra ut! Behöver verkligen städa, men jag finner inte motivationen och orken!! Vill bara ta allt i ultralugn tempo...men såhär kan jag dock inte fortsätta i evigheter, måste ta mig i kragen och städa...inom snar framtid....

Idag orkar jag dock inte, vill njuta av det fina vädret! Det är inte varje dag vi har det såhär fint. Jag måste passa på att få min soldos eftersom vi inte ska åka utomlands i år!

Ska sitta någon dag och försöka skriva om hur Deli och jag träffades, vårt liv tillsammans osv. Det ville en läsare veta...så att det kommer så småningom...

Ha du funderingar eller önskemål om något speciellt inlägg? Lägg en kommentar så att jag vet.

Nä nu ska jag bort från datorn och ut till balkongen.
Vila i frid, Michael Jackson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0