Studentmiddag

Ikväll ska vi på studentmiddag hos min kusin. Farbror har bjudit vår lilla familj också och Leona kommer att ha på sig en liten vit klänning och jag likaså! Ska bara ner till H&M och köpa ett amningslinne så att jag inte behöver visa upp hela kroppen varje gång jag ska amma. Jag tycker att det är pinsamt när nöden kallar och jag måste amma Leona offentligt. Försöker alltid gömma mig i något litet hörn någonstans, men det är ändå pinsamt! Det är visserligen accepterat för en ammande mamma att visa brösten, men jag tycker inte om det! Jag solar inte heller topless utomlands...jag är ganska oblyg men inte när det gäller de heliga delarna haha. Nog snacket om detta...

 
När jag tog studenten för sex år sen...tiden går fort...

Nu gnäller Leona. Jag har precis ammat henne så att det betyder att hon inte är hungrig. Ska försöka klura ut vad det är  hon vill säga mig :)

Jag lägger ut lite kort på Leona imogon kanske...

Ta hand om er.
Kram

Kommentarer
Postat av: e.

du var så fin på din student! Kan inte du lägga in kort? TDS!

2009-06-10 @ 14:16:12
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma ensamstående mamma

Tyckte inte heller om att amma inför folk. I början gick det helt ok. Men sen blev det ett helvete. Det värsta är att det finns folk som tycker det är äckligt att se ngn amma. Och då blir det ju ännu jobbigare att göra det :(

2009-06-10 @ 16:30:16
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, usch., väntan är hemsk!! Men förhoppningsvis så är det väl värt det i slutändan;) Men snaaaaart är det över=)Längtar=)

2009-06-10 @ 18:18:08
Postat av: Louise

glömde skriva att det var jag i förgående kommentar=)

2009-06-10 @ 18:18:47
URL: http://tusensolar.blogg.se/
Postat av: Mami

Eleonora mua mu kujtohët si sot kur e kena mar këtë foto, nuk dojshe kurqysh me i hjek këto këpuca aq tepër qi i ke desht edhe pse unë dojsha me ti gju sepse ishin prish por më dhimke zemra kur kajshe për to e për ata ti kam math edhe pse kan qen të qkyme por simbas tregimit të kësulkuqës po përshtatën këpucat me prall. Menzi hecshe vetëm sa kishe fillu me hec. Të dua shum Mami

2009-06-19 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0