13 fakta om mig

Jag blev utmanad av min syster att skriva 13 fakta om mig, så here we go:

Mina fakta/(o)vanor:
1. Det första jag gör när jag vaknar är... att ligga kvar i sängen lite till tills jag MÅSTE gå upp för annars blir jag för sen!
2. Min största dröm är just nu... att förlossningen ska gå bra och att jag lyckas bli en bra mamma (som min mamma har varit för oss fyra barnen)
3. Min mamma blir alltid irriterad på mig... när jag talar om för henne hur mycket jag stör mig på en viss person (hon vet vem jag menar) och nu på senare tid irriterar hon sig på att jag klagar över min kropp och att jag oroar mig för bristningar och sådana saker...
4. Jag har otroligt lätt för... att glömma att alla inte är som jag, därför kan jag lätt bli besviken på människor
5. Jag har väldigt... svårt att glömma och förlåta
6. Jag har varit kär i... min man och nu älskar jag honom
7. Jag har bott i... Kosova, Italien och Sverige under olika perioder i mitt liv
8. När jag var liten drömde jag alltid... om en lycklig framtid när jag blir stor
9. Därför är jag också otroligt rädd för... att bilda familj och bli förälder
10. Jag irriterar mig mest på folk... som snackar skit om andra men gör samma eller värre saker själva
11. Min sämsta egenskap är... jag har svårt att förlåta
12. Min bästa egenskap är...på gott och ont, att jag är så otroligt ärlig jämt och ständigt, ingen falsk person
13. Andra kan se mig som... en kvinna med en mycket stark personlighet och integritet

Ni som vill anta utmaningen, var så goda, men säg gärna till om ni gör det för då vill jag läsa dessa 13 fakta om Er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0